Troy Bilt este apropiat de cel mai ieftin suflător de zăpadă disponibil

Troy Bilt este apropiat de cel mai ieftin suflător de zăpadă disponibil

Dar ideea rămâne aceeași, mașinăriile mai scumpe au controale mai convenabile care sunt și mai fiabile – fără dubiu mai ușoare pentru operator mai ales în momente în care ai nevoie de agilitate. Lui Troy Bilt Storm 2410 îi lipsesc, de asemenea, și un far sau mânere încălzite, ceea ce îngustează în continuare aplicabilitatea sa eficientă.

Performanță?

Cât de bine suflă zăpada, de fapt? Mașinăria zice că curăță până la 30 cm. 30 centimetri de praf? Sigur. Dar este un suflător de zăpadă, nu de noroi sau gheață. Noroiul format în fața casei mele nu se duce așa ușor cu Troy Bilt 2410. Ce-i drept, nu se blochează des în condiții normale de zăpadă, dar nu te aștepta să curețe ușor în condiții mai grele, fără ceva efort. Vitezele sunt foarte apropiate una de alta, așa că nu prea ajută cu diferitele maldăre de zăpadă.

Se pare că Troy Bilt 2410 poate să țină pasul uneori la viteză maximă, dar dacă ai un caz mai rar de zăpadă foarte mare, trebuie să stai foarte mult ca să o dai pe toată la o parte. În timp ce mașinăriile mai mari se descurcă cu orice și aruncă zăpada departe, Storm 2410 merită niște laude pentru că face ceea ce spune: când se blochează, burghiul, plugul și rotorul măcar supraviețuiesc – chiar și dacă trebuie să mergi prin fiecare centimetru de zăpadă. O mașinărie de buget nu ar fi făcut față unei asemenea provocări.

Motorul este decent – în general pornește ușor și este cât de cât puternic. Problema este cu stocarea. Carburatorul se bazează pe un orificiu foarte fin pentru injector. Acest injector se lăcuiește într-o secundă. Cauza acestei probleme ar fi faptul că motorul „caută” în repaus, iar motorul se turează și încetinește repetat, ca și cum nu ar ști când să se oprească. Ce se întâmplă de fapt este că regulatorul încearcă să mențină motorul aprins fără prelingerea combustibilului furnizat de injector. De fiecare dată când mașinăria nu a fost folosită de peste o lună, injectorul se înfundă, chiar și cu stabilizatoare de combustibil. Pentru a corecta problema trebuie să treci un fir subțire prin injector pentru a-l desfunda.

Postări similare: